Politica de retur

Returul se poate face intr-un termen de 14 zile calendaristice in care poti sa returnezi produsul cumparat de la noi.

Care sunt conditiile de retur?

Numai titularul facturii poate initia returul.

Pentru cumparaturile din magazinul online, returul se accepta pe baza unei cererii de retur asociata unei comenzi, direct in contul online creat de client, sau la numerele de telefon afisate pe site. Cele 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livarii produsului.

Unde se pot returna produsele?

Dupa acceptarea returului, iti vom prelua returul printr-un curier rapid, din locatia unde se afla produsul, sau, dupa caz, veti initia dvs. comanda la curier pentru preluare retur.

Cum trebuie sa se prezinte produsul returnat?

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat si sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care a fost insotit, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie.

Daca ai acceptat produsul dupa ce l-ai cumparat, desi acesta prezenta diverse neconformitati si ni-l vei returna in astfel, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine.

Ce ai de facut cand vrei sa faci un retur?

Te autentifici in contul tau din magazinul online si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea ”Retururile mele”, sau initiezi telefonic cererea la numarul de contact de pe site. In cererea de retur poti sa alegi modalitatea de returnare a produsului (in magazin sau prin curier),dar si sa optezi pentru una dintre modalitatile disponibile de rambursare a banilor.

Ce se intampla dupa preluarea produsului returnat?

Dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului.

In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii),vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

Cum se ramburseaza suma aferenta returului?

Daca esti cumparator in calitate de persoana fizica sau juridica, in functie de modul de retur ales si de modalitatea initiala de plata pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar, taxele initiale de expediere a coletului nu pot fi rambursate in cazul returului.

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ai initializat returul, dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Valoarea taxelor de expediere retur vor fi suportate de catre client.

In situatia returului, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate, veti fi informati in prealabil referitor la aceste produse.